elsa...

Jeg håper budskapet mitt med min humor fanger andre enn meg .
Virkelig morsomt er det når jeg tar penselen ,og ikke minst blyanten frem !
Inspirasjon har jeg fått fra mine store verkende hofter, Matisse og under mange male studier både i Provance og Italia.Jeg prøver og å ta vare på fine stunder livet gir, at vi kvinner må godta oss slik vi er skapt, glede oss over livet og respektere oss alle som vi er.

mandag 9. mars 2009


Dette er helt nytt for meg,har sett mange flotte bloggere og dette ser så kjekt ut ! Hilde S er min store favoritt,hun kjenner jeg =)
Får se hva dette blir til når jeg publiserer dette...
Må fortelle at jeg elsker å male akvareller og lage egne kort som er laget av retro og resirkulerte matrialer,pyntet med mine akvareller

3 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei Elsa,så kjekt at du er begynt å blogge, endeleg.
Du har jo så utruleg mykje flott å vise fram, og er ei fantastisk kreativ dame.
Eg legg deg til i bloggrollen min, om det er greit?
Ha ein finfin dag, og så ser eg innom deg snart.
Klem Hilde

elsa sa...

kjempe!!! nå sitte eg her litt fortvila,men nå går det så mye beder =)Takk for hjelpen og tilliten !

Renathe sa...

Hei, og velkommen til bloggeverden! Fant link til bloggen din inne hos HildeS. Flotte og morsomme akvareller! :) Kortet i innlegget her er jo bare helt nydelig! Ha en fin dag! Mvh Renathe