elsa...

Jeg håper budskapet mitt med min humor fanger andre enn meg .
Virkelig morsomt er det når jeg tar penselen ,og ikke minst blyanten frem !
Inspirasjon har jeg fått fra mine store verkende hofter, Matisse og under mange male studier både i Provance og Italia.Jeg prøver og å ta vare på fine stunder livet gir, at vi kvinner må godta oss slik vi er skapt, glede oss over livet og respektere oss alle som vi er.

mandag 9. mars 2009

akvarell


Her har du Gla'Maja som jeg malte en kveld jeg var litt sur..
. hun fikk meg nemlig i godt humør =)

2 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Det går slett ikkje an å vere sur i lag med ho der!!!

FO - 2 sa...

Hun fikk meg til å smile også. Ett stort smil, til og med! :)))
Kjenner meg litt igjen i henne. ;)
Jeg liker veldig godt det du har skrevet ned om deg selv til venstre her.
Om hvordan vi skal være mot oss selv og andre.
Veldig bra!
Jeg fant deg gjennom Hilde.
Linker deg og kommer med glede innom deg igjen! :)