elsa...

Jeg håper budskapet mitt med min humor fanger andre enn meg .
Virkelig morsomt er det når jeg tar penselen ,og ikke minst blyanten frem !
Inspirasjon har jeg fått fra mine store verkende hofter, Matisse og under mange male studier både i Provance og Italia.Jeg prøver og å ta vare på fine stunder livet gir, at vi kvinner må godta oss slik vi er skapt, glede oss over livet og respektere oss alle som vi er.

mandag 4. mai 2009


Cinque Terre ,fem landsbyer i Ligurien i Italia som er helt idylliske ! Dette er NasjonalPark i Italia Godkjent av Unesco og Slow city.Har du ikke vert der? Jeg har nettop kommet der ifra ,og det er helt fantastisk !
Å gå fra by til by ,langs et opprørt middelhav ,oppover vin åser med en overveldene natur , det gjør noe med deg !
Her bor og lever folk som de gjorde i hundrevis av år.Det finnes ikke bilveig mellom byene,men tog ,båt og de fantastiske stiene som fra gammalt av ble bygget av kvinnene !1

Ingen kommentarer: